Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

ιος


Μικρόβιο-φονιάς, για τους ανθρώπους όλεθρος...
κλεισμένο σε παγόβουνα,
αιχμάλωτο αιώνες...
μα έτσι το 'φερε ο καιρός κι οι φυλακές να λιώσουν...
κι ελεύθερο να τριγυρνά να ψάχνει για κεφάλια...
σ' όσους ακούν με προσοχή αναίμακτα εισβάλλει, μέσα απ' αυτί ορθάνοιχτο...πορεία στο λαβύρινθο ευθύς να ξεκινήσει...
στο διάβα του λέξεις-σκέψεις, συνειρμούς πνίγει και κατατρώει...και όταν δε μείνει ούτε αχ...ο πόνος να μιλήσει...
το μάτι είναι η έξοδος...φεύγει να βρει και άλλους ... με λέξεις να χορτάσει...
μα δεν ανησυχώ, διόλου δε μας φοβάμαι...σε θάνατο από λοιμό το 'χουν καταδικάσει....
αιώνες τώρα οι άνθρωποι... τ΄αυτιά έχουν σφραγίσει...

10 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Άψογος!

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

α!υπέροχα...σου άρεσε ε; καλά να πάθεις :)...
ο ποιητής dimitrisp(fanfaras se xrono enestota) σ' ευχαριστεί :)

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Αγαπητέ Fanfara εμ..συγγνώμη Δημήτρη,τέλεια η στιχομυθία σου!Κ.Σ/Κ να
έχεις!!!

!!ΑΦ!!

Υ.Γ.:Για να είμαι ειλικρινής(Μπου λέει και ο Νίνο σε ένα άσμα του!) μόλις διάβασα τον τίτλο το μυαλό μου πήγε στην Νήσο.Εμ!Βάζε και κανένα τόνο να μην μπερδεύετε ο κόσμος!

Υ.Γ.(2):Διακρίνω επιρροές από την ίωση της ΦΕΜ στο πόνημά σου η κρίνω λάθος;

Άιναφετς είπε...

Δηλαδή, ο ιός φονιάς, αφού βρει το κατάλληλο κεφάλι, μπαίνει από το αυτί...καθώς προχωρά τα κάνει μαντάρα, αλλά όταν φτάσει στη καρδιά δεν τα βγάζει πέρα και τότε βγαίνει από το μάτι!
Δεν φοβηθήκαμε τον ιό της γρίπης, τον ιό του ποιητή θα φοβηθούμε;
Δεν μας λες αν ο ιός είναι κολλητικός!
Μου άρεσε αυτή η διαδρομή γιατί κάτι μου θύμισε!

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

να νονός να μάλαμα! αντί να καμαρώνεις για τον ποιητικό οίστρο μου ....με κογιονάρεις! θα το θυμάμαι αυτό όταν πατήσω κορυφή!
ΥΓ έσπευσα να αυτοσαρκαστώ για να είστε καλοί μαζί μου και να μη πετάτε ντομάτες :)
καλό σαββατοκύριακο φίλε!

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

εκτιμώ το γεγονός ότι κατέβαλες προσπάθεια να βρεις κάτι να σου αρέσει ...κι αυτό ήταν η διαδρομή!
αλλά τί σου θύμισε; έλα μου ντε;
Αληθινά φιλιά και μια γλυκιά καληνύχτα καλή μας μάγισσα!
ΥΓ "αργία μήτηρ πάσης κακίας" ή "το μελαχροινό αγόρι εμπνέεται" :)

fractal είπε...

Εμένα με το είπανε.....

Κάτι ξέρω εγώ και κάνω ανταρτοπόλεμο με μπόμπες...τραγουδιών...
Να μην αφήσω αυτί για αυτί κλειστό..
Να τα κρατήσω όλα ανοιχτά για να αδυνατήσω τις αντιστάσεις του εχθρού.

Σαν τα χημικά αέρια που ανοίγουν τους πνεύμονες για να εισπνεύσει ο εχθρός πιό βαθειά...

Πάντως αυτή την εκτέλεση του Κυρ-Κωστάκη δεν την είχα ξανακούσει...

Γιαυτό ας λένε ότι θέλουν τα μικρόβια..
Εγώ θα αφήσω ανοιχτά τα αυτιά μου ΄και μόνο για τον Κυρ-Κωστάκη.

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Πάτα εσύ κορυφή και βλέπουμε!Αλήθεια για ποια κορυφή μιλάς;Και Κυρ-Κωστάκης ποιός είναι;

!!ΑΦ!!

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

έχεις βρει το μοναδικό είδος πολέμου που μπορεί να ομορφαίνει τον κόσμο Φράκταλ ανυπότακτο...αλλά αυτή την πολεμική τέχνη την ασκώ και εγώ από μικρό παιδί γι αυτό πολέμα δίπλα μου και θα κατακτήσουμε την μπλογκόσφαιρα...ξέχνα τον Ανδρόνικο εμείς τώρα πολεμάμε μαζί με τον Αρη...http://www.youtube.com/watch?v=MkhO-ka5bNk

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

Γιάννη αν δεν ξέρεις τον Κυρ Κωστάκη τότε φταίει η νονά σου που δε φρόντισε για την πνευματική σου εξέλιξη :) και σε άφησε αμύητο, κάνε εκεί τα παράπονά σου...
τώρα όσο για την κορυφή... κανέλα κι από την Πόλη έρχομαι :)
ΑΦ!

Αρχειοθήκη ιστολογίου