Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

...μ' αρέσεις...

στίχοι-μουσική-ερμηνεία Γιώργος Ρους

Η μέρα κυλάει
Για να 'ρθει η επόμενη να φέρει σκέψεις, μυαλό, αέρα
Και πριν να πιάσεις το νόημα περνάει
Στην αγκάλια μου έλα
Είναι καλύτερη απ' τις πόλεις η δική μου η τρέλλα
Μα πρόσεξε μη μείνεις εκεί

Το ξέρεις μ' αρέσεις, μα μη με πιστέψεις
Σ' αυτόν τον κόσμο που μόνος μου ζω δεν υπάρχουν κανόνες
Μα μόνο εξαιρέσεις

Και ψάχνεις για κάτι
Σε ένα φιλί, σε μια ματιά, σ' ένα χαμόγελο, σ' ένα άδειο κρεβάτι
Κι ας ξέρεις τίποτα δε θα 'ναι εκεί
Μα η αγάπη είναι εδώ
Χτυπάει την πόρτα μας και μείς σαν μια γροθιά τ' όνειρό της
Κι αυτή μας δείχνει το άσχημο προσωπό της

Το ξέρεις μ' αρέσεις, μα μη με πιστέψεις
Σ' αυτόν τον κόσμο που μόνος μου ζω δεν υπάρχουν κανόνες
Μα μόνο εξαιρέσεις

Άδειο το βλέμμα
Ο πόνος μέσα στο μυαλό, μέσα στο σώμα και στέμμα
Να μη το δείξεις, να μη μου το πεις
Μα πήγε αργά
Για να τραβήξουμε ξανά κι οι δυο σε αντίθετους δρόμους
Τι κι αν πονάω, τι κι αν πονάς

για τη Μαρία... το ξέρω της αρέσει...

8 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Από χθες κυνηγάω τις αναρτήσεις σου...Τρέχεις φίλε μου...τσαμπούκ τσαμπούκ... για που τόβαλες;
ΥΓ. Ευτυχώς που βάζεις τα λόγια γιατί από χθες δεν ακούω εδώ τον ήχο!

Thalassenia είπε...

Να σου πω, και μένα μου αρέσει!!!
Παίρνω ότι μου αναλογεί όπως πάντα, δηλαδή όλο :))
Ευχαριστώ
Καλό βράδυ.

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

1ον:Οι εξαιρέσεις υπάρχουν πάντα για να επιβεβαιόνονται οι κανόνες.

2ον:Και εμένα μ'αρέσεις!

3ον:Τελικά της άρεσε;

!!ΑΦ!!

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

ναι! καλή μου μάγισσα...τρέχω γιατί δε με χωράει ο τόπος...έχω πεθυμήσει να δουλέψω και λίγο :)
...γιατί δεν έχεις ήχο εσύ;
ΑΦ και καλό σου βράδυ!

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

...και πολύ καλά κάνεις Θαλασσένια!
να είσαι καλά και καλό βράδυ!

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

της άρεσε ...αλλά ένα ψιλοκαυγαδάκι(για άλλο λόγο) δεν το γλίτωσα...:)
καλό βράδυ φίλε, ΑΦ!

Ο Αλχημιστης είπε...

Διακρινω μια αισθηση ευφορια να σε διακατεχει φιλε μου τον τελευταιο καιρο, οπως αναγλυφα φαινεται απο τις αναρτησεις σου! Πολυ χαιρομαι! Πολυ ωραια τραγουδια και αυτο και τα προηγουμενο που δεν προλαβα να σχολιασω....Ναι περνας καλα φιλε μου!

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

βλέπεις φίλε μου Αλχημιστή πόσο μας απατούν τα φαινόμενα...αυτό που με διακατέχει είναι προβληματισμός και ανησυχία για όσα συμβαίνουν...όμως υπάρχει κι ένας Ήλιος που σε παίρνει απ΄το χέρι...υπάρχουν στίχοι και μουσικές που σου δίνουν κουράγιο...υπάρχουν και κάποιοι Άνθρωποι που σου γνέφουν να συνεχίσεις να περπατάς...μέσα από τις "κρίσεις" θα βγούμε πιο δυνατοί...
καλό βράδυ φίλε και συνοδοιπόρε!

Αρχειοθήκη ιστολογίου