Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

τα μάζεψα τα πράγματα(μετακόμιση)

Πριν λίγες ημέρες ένας ξεχωριστός φίλος και συνάδελφος,μπλόγκερ κι αυτός που αξίζει να τον γνωρίσετε(http://trancemedia.wordpress.com/),μου είπε ότι έκλεισε το μπλογκ που είχε στην google και άνοιξε καινούριο στη wordpress.
"Καμιά σχέση, Δημήτρη, το ένα με το άλλο.Μεγάλη η διαφορά" μου είπε.
Η πολύ γνωστή μπλόγκερ και φίλη Νατασσάκι, μου είχε πει τα ίδια παλαιότερα αλλά τώρα ήμουν πιο "έμπειρος" και είπα έτσι για πλάκα να φτιάξω μπλογκ στη wordpress.Tα φόρτωσα λοιπόν τα πράγματα(αρχεία) και πήγα σ' άλλο σπίτι(http://2insight4.wordpress.com/).
Τώρα ποια θα είναι η συνέχεια ούτε κι εγώ ξέρω αλλά προς το παρόν το γλεντάω...

Φιλιά σε όλους!

4 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Όπα...όπα...όπα...τώρα που τα μάζεψες και πήγες σ' άλλο σπίτι, μου είναι αδύνατο να φανταστώ διαφορά...δλδ δεν θα είσαι πια ο Νεράιδος της ΚΜΝΒ!
Ερχόμουν και σπίτι σου ΚΑΙ για να βλέπω τις καινούργιες αναρτήσεις των bloggers κοινών φίλων...γιατί η ΚΜΔ Νατασσάκι μου είχε πει πως στο wordpress που έχω...δεν γίνεται με τον ίδιο τρόπο!!!!!!!!!!!!!
ΑΦιλιά! :)))

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

ταμάμ!το άλσος δεν κλείνει.Θα μείνει ανοικτό για να έρχεται η ΚΜΝΒ μας να κάνει τις βόλτες της,θα είναι το άλσος της...κάτι σαν τον εθνικό μας κήπο όταν ονομάζονταν βασιλικός γιατί έκανε τις βόλτες της η βασίλισσα.
Μαγικό άλσος της Άιναφετς λοιπόν κι αυτό και ο Νεράιδος-Νεράιδος κηπουρός :)
ΑΦ

fractal είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=l44UIqeQ18E


Αχ αυτό το side ποτέ δεν το κατάλαβα ... Ουτε αυτό εμένα...
Κοιτα στις Αϊναφετσ πως με καρφωσε... Όχι κοίτα..κοιτα.... Άλλες φορές δεν με δεχεται κι αλλες με καρφώνει..

Τα καλαντισματα ...από που αλλού??

Χρονια πολλά σε ολλους και φιλια...πολλά φιλιά

Φιλια , και θα προσπαθησω να περάσω από το καινουριο σπίτι.. Κοιτα να στερεωσεις καλά τα πλακάκια μην πέσει κανενα κατακέφαλα όπως μου επεσε στης Αϊναφετσ..

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

Η παρουσία σου εδώ σήμερα είναι για μένα η μεγαλύτερη έκπληξη και το ομορφότερο δώρο...μέσα σε ένα υπέροχο περιτύλιγμα από τα χιώτικα κάλαντα!
Ευχαριστώ πολύ αγαπημένο Φράκταλ και σου εύχομαι κάθε ευτυχία ,υγεία και δύναμη.
Φιλιά

Αρχειοθήκη ιστολογίου