Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

The Doors - Break On Through (To the Other Side)

5 σχόλια:

Thalassenia είπε...

Καλησπέρα μόνο αλλά δυνατά, πολύ δυνατά :))

Άιναφετς είπε...

Είναι και αυτός ένας τρόπος!!!

Πάω τώρα γι' αλλού...αφού μου εξαφάνισες το Κρ. on line!!!
Θα ακούσω την συγγραφέα Iris Murdoch and Jiddu...
ΑΦ!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Όμορφο και οικογενεικακό Σ/Κ να έχει !!ΑΦ!! μου.

Και να χαμογελάς...

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

ουφ!επιτέλους!από την Τετάρτη δε με άφηνε ο μπλογκερ να συνδεθώ και να γράψω σχόλιο...τέλος παντων
Μια όμορφη καλημέρα να έχετε όλοι καλοί μου φίλοι και φίλες!
ΑΦ!

υγ @Αιναφετς
κάτω-κάτω υπάρχει το λινκ από το ίδρυμα Κρισναμούρτι.Απλά βγάζει στη σελίδα που αφορά τον πυρήνα της διδασκαλίας του.Κάνοντας κλικ στην αρχική σελίδα πας στα αρχεία και στα βιντεο του Κρισναμουρτι Foundation.
Πού μπορούμε να δούμε κι εμείς την Ιris?

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Με παραξενεύει το πρόβλημα που αντιμετώπισες με τον blogger.Αναρωτιέμαι που να οφείλεται.Εγώ δεν αντιμετώπισα κάτι παρόμοιο.

Μία όμορφη εβδομάδα να έχεις φίλε μου.

Αρχειοθήκη ιστολογίου