Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

ΗΤΤΑ

Ήττα, Ήττα μου,μοναξιά μου κι ερημιά μου.
Είσαι για με ακριβότερη κι από θριάμβους χίλιους,
Και στην καρδιά μου γλυκύτερη, απ' του κόσμου όλη τη δόξα.

Ήττα, Ήττα μου, αυτογνωσία κι αψηφισιά μου,
Ξέρω, μ' αφορμή δική σου, πως είμαι νέος ακόμα και γοργοπόδαρος

Κι απαγίδευτος- σε μαραμένες δάφνες,
Και μέσα σου βρήκα μοναξιάς απάγκειο.
Και τη χαρά κεινού: π' αποφεύγεται και που καταφρονιέται.

Ήττα, Ήττα μου, αστραπόβολο σπαθί κι ασπίδα μου,
Στα μάτια τα δικά σου διάβασα
Πως ενθρονισμένος θα πει σκλαβωμένος,
Και καταληπτός, ισοπεδωμένος,
Και αδραγμένος, δε σημαίνει άλλο παρά ολοκληρωμένος
Όταν πια σαν ώριμο φρούτο, πέφτεις ανάλωμα.

Ήττα,Ήττα μου, τολμηρέ μου σύντροφε,
Θ' ακούσεις και τα τραγούδια μου και τις σιωπές μου,
Εσύ κι άλλος κανένας, θα μου μιλάς για φτερουγίσματα,
Και για θαλασσινές βιασύνες,
Και για βουνά που λαμπαδιάζουν μες στη νύχτα,
Και μόνο εσύ θα σκαρφαλώσεις, την απότομη και βραχόσπαρτη ψυχή μου.

Ήττα, Ήττα μου, αθάνατο θάρρος μου,
Συ κι εγώ θα γελάμε μαζί, με την καταιγίδα,
Και θα σκάβουμε τάφους για κείνα όλα που πεθαίνουν μέσα μας,
Και θα στεκόμαστε αποφασιστικά στον ήλιο,
Και θα είμαστε επικίνδυνοι.

...στο μπλογκούλΗ με "Ήττα", από τον "Τρελό" του Χ. Γκιμπράν εκδ. μπουκουμάνης


16 σχόλια:

Fwtino_Asteraki είπε...

Καλησπέρα και καλή Κυριακή με πολλά πολλά χαμόγελα!

Πωπω!Τι τέλειο τραγουδάκι δεν το είχα ξανακούσει ούτε αυτό ούτε την τραγουδίστρια του..Μου φαίνεται μου βρήκες νέο κόλλημα τώρα! ;)

Όσο για το κειμενάκι πραγματικά πολύ σοφό!Μια ήττα μπορεί να ισοδυναμήσει με 100 νίκες!

εγώ το μπλογκούλει το γράφω με "ει" χιχιχι! :)

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

να σου πω την αλήθεια αστεράκι ούτε εγώ το ήξερα...σήμερα έτυχε να το ακούσω και ήρθε κι έδεσε η ανάρτηση,που καλώς η κακώς σ'αυτό το μπλογκ συνοδεύεται κι από ένα τραγουδάκι!
η τραγουδίστρια η Ρίτα είναι πολύ ταλαντούχα και συνεργάζεται εδώ και πολύ καιρό με τον Θ.Μικρούτσικο και αξίζει να την προσέξουμε!
το σοφό ποιηματάκι είναι του Χαλίλ Γκιμπράν (1883-1931) που γεννήθηκε στο Λίβανο ,σπούδασε στο Παρίσι και πέθανε στη Ν.Υόρκη.Εκτός από ποιητής και συγγραφέας ήταν και εξαίρετος ζωγράφος μαθητής του Αυγούστου Ροντέν,στη Σχολή Καλών Τεχνών στο Παρίσι.
καλό σου βράδυ, αστεράκι!

Fwtino_Asteraki είπε...

Δεν έτυχε απλά πέτυχε!;)
Aααα πολύ όμορφα ο Θ.Μ. είναι πολυ κάλος τραγουδιστής με πολύ ιδιαίτερη φωνή θα έλεγα.Έψαξα αλλά για την ώρα δεν βρήκα κάποιον τραγούδι εύκαιρο...

Χαχαχαχα!Μάλιστα αν σου ζητούσα βιογραφικό τι θα μου λεγες τότε? χιχιχι! Αστειάκι! :)

Καλό βραδάκι και όνειρα γλυκά! :)

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Βαφτησιμιέ μου καλησπέρα.Ήρθε η ώρα να σε μαλώσω.Ακούς εκεί να με βάζεις στον ίδιο βαθμό Internetικής ασχετοσύνης με εσένα.
Έχουμε και λέμε:

1ον:Ξέρεις να ανεβάζεις βίντεο.Εγώ ακόμα το παλέυω,αλλά,που θα μού πάει θα μου βγει στο τέλος.

2ον:Ξέρεις να κάνεις link ε τα blog που παρακολουθείς στα δεξιά από ι αναρτήσεις σου και να βλέπεις με την μία τι νέες αναρτήσεις γίνονται σε αυτά.Ούτε αυτό δεν έχω ιδέα πως γίνεται.

3ον:Είσαι πιο έμπειρος bloger από τον "νονό" σου.Είσαι πιο πιο παλιός από μένα και με πιο πολλές αναρτήσεις.

Ακούς εκεί είμαστε το ίδιο σκράπες!!!!Με προσέβαλλες βαθύτα!!!!:-):-)

Το τραγούδι με πολλά καλά νοήματα και τραγουδισμένο από μία πολύ καλή φωνή.Το κείμενο μάλλον κάποιος λογικότατος το έχει πεί.Πολλές φορές αυτούς που λένε τα σωστά και γνωστικά του βγάζουμε τρελλούς...

Μία ερώτηση μονάχα.Πώς γίνεται,αν είσαι σωστός, άνθρωπος,να χαρείς την νίκη σου όταν εξαιτίας κάποιος έχει χάσει;;;

Τα ΑΦ μου...

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

Γιάννη πολύ χαίρομαι που πέρασες γιατί με τρόμαξε η αιφνίδια εξαφάνισή σου και τη συνδίασα με υποτροπή της ανίατης(;) ΠΤιασης! :))
Αστεράκη μας και Γιαννάκη καλή σας νύχτα και όνειρα γλυκά!

Καραβάκι είπε...

Υπέροχος και πάντα επίκαιρος ο Χαλίλ Γκιμπράν Δημήτρη.Άλλωστε,τη ζωή τη γνωρίζουν μόνο αυτοί που υποφέρουν, που αντέχουν στις δυσκολίες και που σκοντάφτουν από ήττα σε ήττα.Να είσαι καλά.Την καλημέρα μου!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Φίλε άμα έρθει η ώρα να γλυτώσεις από μένα,δηλαδή ποτέ,θα σε ενημερώσω!!!ΑΦ

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

H ΠΤιαση μου θα παραμείνει ανίατη εσαεί φίλε μου!!

Άιναφετς είπε...

Ήττα, Ήττα μου, τολμηρέ μου σύντροφε...
...Συ και εγώ θα γελάμε μαζί, με την καταιγίδα...
Ναι, στο μπλογκ-ούλη σου, από την ΚΜΝΒ!

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

καλή μας Αza,χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω!
πίστεψέ με στη "φωνή" σου, νιώθω ένα ζεστό κύμα που αποπνέει ένα αίσθημα ήρεμης δύναμης!
να είσαι πάντα καλά! καλή σου νύχτα!

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

Γιάννη χαίρομαι που σε βρίσκω ανανεωμένο και δυνατό μετά την εκδρομούλα σου!
κάποια στιγμή να δεις που τον ΠΤ θα τον βαρεθείς απο μονος σου!
για δοκίμασε και την ομοιοπαθητική!
Καλή σου νύχτα καλέ μας ΦΊΛΕ!

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

Αιναφετς, γλυκιά ΚΜΝΒ,
καλώς όρισες στο εξοχικό σου μπλογκούλΗ!, που μπορεί να γράφεται με "Ήττα" αλλά με εσένα συνοδοιπόρο μαθαίνει να αγαπάει και την Ήττα και την καταιγίδα...και πως στέκονται οι Άνθρωποι με ανοιχτές καρδιές!
ΑΦ!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Βαφτησιμιέ μου θα σε απογοητεύσω.Πιο πιθανό είναι να σναντηθούμε εμείς οι δύο κάποια στιγμή στο μέλλον.ΤΟΝ ΠΤ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΡΕΘΩ ΠΟΤΕ!!!!Δεν είναι και τόσο κακός τραγουδιστής.Απορώ γιατί τόσο "μένος" εναντίον του εσύ και η ΚΜΝΒ μας.Σε Αφιλώ

Καραβάκι είπε...

Σε ευχαριστώ Δημήτρη.Τα λόγια σου ήταν βάλσαμο απόψε στην ψυχή μου.Καλό μήνα σου εύχομαι.

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

Γιάννη,Αza,καλοί φίλοι και περαστικοί διαβάτες να είστε όλοι καλά και καλό μας μήνα!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Kαλό Μήνα και σε εσένα φίλε μου!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου