Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Ρουμί

"Η χειρότερη συνήθειά μου είναι
ότι κουράζομαι τόσο από τον χειμώνα
που γίνομαι βάσανο σ' αυτούς που 'ναι κοντά μου.
Αν δεν είσαι εδώ τίποτα δεν βλασταίνει.
Μου λείπει διαύγεια.Τα λόγια μου
κουβαριάζονται γεμίζουν κόμπους.
Πώς γίνεται να καθαρίσεις βρώμικο νερό;
Στείλε το πίσω στο ποτάμι.
Πώς γίνεται να καθαρίσεις κακές συνήθειες;
Στείλε με πίσω σε σένα.
Όταν το νερό πέφτει στης συνήθειας τη δίνη
σκάψε λαγούμι να βγεις στη θάλασσα.
Υπάρχει φάρμακο
που δίνεται μόνο σ' όσους πονούνε τόσο
που δεν μπορούν να ελπίζουν.
Όσοι ελπίζουν θα βγουν ταπεινωμένοι αν το μάθουν.
Κοίτα προσεκτικά το φίλο π' αγαπάς όσο μπορείς
είτε σε σένα έρχεται είτε από σένα φεύγει."


6 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Γυναίκα που "χορεύει" τον υπέροχο χορό των Σούφοι...
Προσκυνώ ουρανό και γη... (και στη γιόγκα κάνουμε το ίδιο!).
Καλές γιορτές Δημήτρη!
ΑΦιλιά! :)))

Thalassenia είπε...

Η γνώση φέρει την ταπεινοφροσύνη.

Καλές γιορτές εύχομαι και Καλή Χρονιά.

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

Μια και μου το θύμισες...ευκαιρίας δοθείσης να κάνουμε λίγες ασκήσεις γιόγκα!Ή ακόμα μπορείς να κάνεις και καμιά σχετική ανάρτηση με βασικές ασκήσεις αν και κάτι θυμάμαι αμυδρά είχες αναρτήσει...μπορεί και να κάνω λάθος...
Καλές γιορτές,υγεία πάνω απ όλα και καλή αντάμωση!
Φιλιά

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

Καλησπέρα καλή μου Θαλασσένια!
Καλές γιορτές και σε εσένα και στην οικογένεια σου! Να είμαστε καλά, όλοι γεροί και είθε να έχουμε μια χρονιά αληθινά καλή για τους ανΘρώπους!
Δεν είμαι σίγουρος Θαλασσένια μου αν η γνώση γενικά φέρνει πράγματι ταπεινοφροσύνη...εκτος κι αν είναι η γνώση του εαυτού "γνώθι σαυτόν" οπότε κάτι αλλάζει εδώ...
Και μια και είπες για ταπεινοφροσύνη διάβασα κάτι που μου θύμισε αυτή την(ξεχασμένη) αρετή...
...συγνώμη,έψαξα μα δε βρήκα αυτό ακριβώς που διάβασα και ήθελα να σου γράψω αλλά ήταν σε αυτό το μπλογκ http://franmeg.blogspot.com/
Και πάλι καλέ γιορτές και υγεία Θαλασσένια!

Thalassenia είπε...

Γι αυτή τη γνώση μιλώ Δημήτρη, του εαυτού μας και τώρα πάω να ρίξω μια ματιά στο blog που παραπέμπεις αφού ευχηθώ ολόψυχα:

Καλές γιορτές οικογενειακά.

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

Χρόνια πολλά,όμορφα κι ευτυχισμένα Θαλασσένια μας!
Καλή δύναμη να έχουμε!

Αρχειοθήκη ιστολογίου